Friday, December 21, 2012

Nyum nyum~

Assalamualaikum

Alhamdulillah hari ni sekali lagi Allah bagi rezeki untuk kami sekeluarga. Dapat makan best. Sebenarnya buka almari dekat dapur tadi aku ternampak ada Vegeroni. Pastu cepat-cepat pergi buka peti sejuk cari sos spagheti, tomato puree, mushroom button, daging cincang etc. Semua ada..then cepat-cepat aku masak (bajet rajin sebentar). Aku pun tak tahu apa yang aku masak sebenarnya, suka hati aku je campak-campak apa yang ada..tengok-tengok dah siap!!! 

taraaaaaaaaannnnggg!!!! (takmo bagi respi, bukan takmo share tapi buat secara spontan. maluuuuu )








4 comments:

Ena's Stories said...

Wah main campak2 pun leh jd ek! Mmg teror!

Nurhayati Abdul Talib (YATT) said...

hehe...saja nak try reka-reka resepi... ^^

fifie said...

haiii dah boleh kahwin nampak gayanie. Hehhe

Nurhayati Abdul Talib (YATT) said...

heheh lambat lagi kot nak kawen..baru 21.. >.<