Sunday, December 23, 2012

Chocolate chips cake

Assaamualaikum..

Hai :). Semestinya semua org tahu aku suka memasak. Ye! hari ni lagi sekali aku buat-buat rajin buat kek coklat sendiri. Wooww! ni pertama kali kay aku buat kek.. Alhamdulillah jadi jugak.... :) anak-anak buah tak sabar nak makan kek, asyik ulang alik buka peti sejuk je dok tengok bile la kek boleh makan..baru siap petang tadi, malam ni tgk2 dah tinggal ciput kek aku...hahah! lepas ni takyah beli kek dah..birthday sesape yg special nanti, boleh la aku buat sendiri.InsyaAllah...nanti nak belajar buat cupcake pulak...heheh...


#First time buat, so kek ni nampak tak cantik la.. :( comot..






1 comment:

Anonymous said...

haa..?? comot kah mcm tu.. cantik laa tu dik.. haihhh.. cuma chips atas tu mcm bnyak sgt.. klu kurang sikit mesti cun dah.. sorry nyibuk.. my mom selalu gak buat kek.. n my mak lang mmg buat business kek.. so tau laa sikit.. heee :D

-Mr. Perfect_10-