Saturday, March 21, 2015

Kuat untuk diri

Assalamualaikum


Mood sesedih sedang panas sekarang ni. Emosi kacau lately, hinggakan sekecil-kecil perkara pun boleh buat hati ini terguris. Korang pernah terfikir tak kita ni hidup di dunia yang macam mana? nampak macam Yatt bahagia tak sekarang? ya Alhamdulillah bahagia sangat... tapi dalam bahagia, ada dukanya. Dan duka itu hanya aku yang rasa. Hubungan yang ada benteng ditengah-tengah. Hubungan yang diminta untuk berpisah. Bukan dengan kerelaan hati, kami tetap bertahan..namun hanya kami yang faham peritnya menjalani hubungan ini. Doakan supaya hati ini tetap pada yang satu, kuat bertahan hingga tiba masanya nanti. Dengan siapa aku sekarang biar la menjadi rahsia aku... bahagia aku, suka dan duka akan aku cuba lalui dengan kesabaran. Biarlah senyuman ini terus terukir, hidup hanya sementara dan akan aku ceriakan hati ini walau ada yang melukainya. Semoga Allah mendengar setiap rintihan hati ini... 









love,
YATT






1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.