OrAnG SeDaNg SkOdEnG BloG YaTt!

Sparkle Of My Life
The Owner

Nurhayati Abdul Talib -Yatt-
Penang, Butterworth
D.O.B= 9 Ogos 1991
Family
Daisypath Anniversary tickers


Contact Me



Follow Instagram (sparklelifehijab)

My Heart

No one can give me truly love more than my parents. Love you mak. Love you abah :').
Daisypath Happy Birthday tickers


When we first talked to each other I knew we would always be friends. Our friendship has kept on growing And I'll be here for you to the end. You listen when I have a problem And help dry the tears from my face. You take away my sorrow And put happiness in its place. We can't forget the fun we've had Laughing 'til our faces turn blue. Talking of things only we find funny People think we're insane-If they only knew! I guess this is my way of saying thanks For catching me when I fall. Thanks once again for being such a good friend And being here with me through it all.


My Diaries

DENDAM?

Assalamualaikum



Hye! em em korang pernah terfikir tak hidup korang sekarang macam mana? manusia ni macam macam perangai kan? kekadang kita cuba untuk sesuaikan diri dengan semua orang, tapi orang tak fikir pun perasaan kita. Jenis yang pentingkan diri sendiri, sampai sekarang manusia macam tu ada di samping Yatt, tapi tah kenapa Yatt masih lagi bertahan untuk tidak putus silaturrahim dengan orang macam tu. Even menyakitkan hati, kau cakap lebih kurang ikut suka hati kau tanpa fikir pun perasaan aku, even kau tahu aku sakit tapi kau ignore perasaan aku, aku tetap nak kawan dengan kau. kejamnya kau kan manusia? hahaha! aku kuat maybe..kuat menahan rasa sakit, atau mungkin aku sayang sebab kau kawan, atau mungkin aku taknak hilang kau dalam hidup aku. haih manusia.... aku pun ada kurangnya, kurangnya aku apabila aku mudah lembut hati dengan insan bernama manusia. kau buat la jahat macam mana pun pada aku, hampir bunuh hati aku pun aku tetap terima kau jadi sebahagian dari hidup aku. Dendam? ouh tidak sama sekali. mulut mungkin cakap ya! tapi hati menidakkan. Senyum, ketawa. Itu yang aku mampu untuk menutupi rasa sakit. 



sincerely,
YATT



Thank You For Reading ^_^