OrAnG SeDaNg SkOdEnG BloG YaTt!

Sparkle Of My Life
The Owner

Nurhayati Abdul Talib -Yatt-
Penang, Butterworth
D.O.B= 9 Ogos 1991
Family
Daisypath Anniversary tickers


Contact Me



Follow Instagram (sparklelifehijab)

My Heart

No one can give me truly love more than my parents. Love you mak. Love you abah :').
Daisypath Happy Birthday tickers


When we first talked to each other I knew we would always be friends. Our friendship has kept on growing And I'll be here for you to the end. You listen when I have a problem And help dry the tears from my face. You take away my sorrow And put happiness in its place. We can't forget the fun we've had Laughing 'til our faces turn blue. Talking of things only we find funny People think we're insane-If they only knew! I guess this is my way of saying thanks For catching me when I fall. Thanks once again for being such a good friend And being here with me through it all.


My Diaries

Hati Perempuan

Assalamualaikum


Hai awak! ye.. awak yang sememangnya memahami hati saya dan sentiasa bersama saya disaat saya memerlukan seseorang untuk mengadu. Awak pinjamkan bahu awak untuk saya, thanks! 

Hati Perempuan? Kalau korang tengok cerita Hati Perempuan di TV3 tu, sebenarnya tak semua perempuan perangai degil, garang and annoying macam Yuhanis tu. Dulu aku seorang yang sangat lembut, hinggakan sampai satu ketika aku diberi ujian dan mendapat pengajaran. Sejak itu, aku merupakan Yuhanis dalam Hati Perempuan. Haha! Dulu aku terkejarkan insan yang bernama lelaki. Aku sayang sampai tak mampu nak melupakan. Sekarang, aku dah tak kisah dia nak jadi apa. Bagi aku, kalau dah tertulis jodoh aku dengan dia, maka dialah pelengkap hidup aku dan membawa aku ke syurga bersama. Cewaaah ayat. Tapi, aku sebagai perempuan, apa lagi yang ada dalam hati selain menaruh harapan. Mulut menidakkan, tetapi hati mengiakan. Hanya mampu berdoa semoga keajaiban berlaku dimasa yang akan datang. Sekarang fokus pada kerjaya. Bila tiba waktunya, aku percaya itu merupakan bahagia. 

*SELAGI MAMPU UNTUK MENCIPTA KENANGAN*


Ikhlas,
Nurhayati










Thank You For Reading ^_^