Monday, May 11, 2015

Hati Perempuan

Assalamualaikum


Hai awak! ye.. awak yang sememangnya memahami hati saya dan sentiasa bersama saya disaat saya memerlukan seseorang untuk mengadu. Awak pinjamkan bahu awak untuk saya, thanks! 

Hati Perempuan? Kalau korang tengok cerita Hati Perempuan di TV3 tu, sebenarnya tak semua perempuan perangai degil, garang and annoying macam Yuhanis tu. Dulu aku seorang yang sangat lembut, hinggakan sampai satu ketika aku diberi ujian dan mendapat pengajaran. Sejak itu, aku merupakan Yuhanis dalam Hati Perempuan. Haha! Dulu aku terkejarkan insan yang bernama lelaki. Aku sayang sampai tak mampu nak melupakan. Sekarang, aku dah tak kisah dia nak jadi apa. Bagi aku, kalau dah tertulis jodoh aku dengan dia, maka dialah pelengkap hidup aku dan membawa aku ke syurga bersama. Cewaaah ayat. Tapi, aku sebagai perempuan, apa lagi yang ada dalam hati selain menaruh harapan. Mulut menidakkan, tetapi hati mengiakan. Hanya mampu berdoa semoga keajaiban berlaku dimasa yang akan datang. Sekarang fokus pada kerjaya. Bila tiba waktunya, aku percaya itu merupakan bahagia. 

*SELAGI MAMPU UNTUK MENCIPTA KENANGAN*


Ikhlas,
Nurhayati









2 comments:

Annyss Aleeya said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nurhayati Abdul Talib (YATT) said...
This comment has been removed by the author.