Tuesday, January 1, 2013

Goodbye 2012 Welcome 2013

Assalamualaikum

Pejam celik pejam celik dah masuk 2013. Masa berlalu dengan pantas. Masih lagi terbayang zaman kanak-kanak dulu, main masak-masak..main aci ligan menyorok..haha! rindu semua tu..teringat lagi masa kecik-kecik dulu suka manja dengan abah. Bangun je tidur cari abah. Aku penghabis wang saku abah masa tecik-tecik dulu..suka beli cikedi-cikedi yang tak dak faedah tu. Then bila dah masuk alam persekolahan, lain pulak kenangannya..masih segar bugar diingatan setiap peristiwa manis pahit hinggalah aku berusia 21 tahun. Dan sekarang dah pun alam 2013, 9 ogos nanti masuklah 22 tahun usia aku. Macam tak percaya aku dah nak masuk 22 tahun. Perangai dah la kekanakkan, kalau orang tak kenal aku, mesti orang ingat aku ni sekolah lagi maybe (perasan kejap). Dah la kemetot, muka pra matang..perangai apatah lagi..argghh!! peduikan semua tu, aku tak sabar nak masuk 22 tahun nih haa...tua pun tak tua lah...mana ada manusia makin muda..semua akan berkedut juga..yang penting semua akan mati juga..cuma lambat dengan cepat saja..ajal dan maut kan ditangan tuhan..kita kena redho dengan ketentuan Allah :'). Dan masuk hari ni dah 2 tahun 8 bulan aku bergelar sebagai seorang blogger..lagy 4 bulan cukup 3 tahun..Alhamdulillah aku masih setia dengan blog kesayangan ni. Akhir kata, Happy New Year rakan blogger sekalian..azam tahun ni semestinya semua nak jadi lebih baik dari sebelum ni.. Jadi sama-samalah kita berdoa untuk jadi yang terbaik dalam setiap aspek..In Shaa Allah :').


Muka tak sesuai bila kenakan "half moon shawl" ni. Takpa, dh ada yang sayang pon haha! :P





Sekian, Assalamualaikum..





4 comments:

Syira Lokman said...

selamat tahun baru ^_^

Nurhayati Abdul Talib (YATT) said...

terima kasih syira :)

Hani Sabri said...

Bedahhh, kami tag hampa :)

http://ouhhunny.blogspot.com/2013/01/ina-1st-giveaway.html

Nurhayati Abdul Talib (YATT) said...

uit..yaka...ha ok ok...nty kami join.... tenkayu :P