Friday, October 19, 2012

Tamat Sudah Cerita Diploma

Assalamualaikum W.b.t

    Hey you! i'm back.. patah jari weyh dah lama tak menghupdate belog kesayangan ni.. windu sangat taaau...hopefully korang-korang dekat sana yang selalu jengok blog aku ni sihat belaka la noh. Ok takmo nak panjang-panjangkan cerita..tapi rasanya banyak benda yang nak diceritakan.. sebelum ni aku berhenti sekejap update blog atas sebab-sebab tertentu..sebabnyaaa...taraaaaannngg!! huhh! sibok ja nak tau kan..huhu aku busy dengan final exam la.. k aku nak jerit kuat-kuat... nak bagitau semua orang yang aku dah  habis DIPLOMA!!!!!!  Alhamdulillah 3 tahun aku berjuang dalam diploma Sains Kuantitatif.. macam-macam dugaan yang aku hadapi.. dalam pelajaran, perhubungan dan sebagainya...demi masa depan..aku hadapi dengan tenang.. berkat doa, nasihat dan semangat dari mereka-mereka yang selalu ada disamping aku, Alhamdulillah aku mampu tamatkan diploma di UITM Machang Kelantan. Amiiinnn... semoga aku dapat sambung degree pulak nanti...insyaAllah..doakan aku tau kawan-kawan... :)

   Zaman Diploma aku dah tamat.. mungkin lepas ni aku dah susah nak jumpa kawan-kawan aku di uitm tu.. tapi aku yakin one day kalau dah memang jodoh kami..kami akan berjumpa juga..maybe masa degree nanti.. *angkat tgn tunjuk peace (^_^)Y*. Di Uitm Kelantan macam-macam yang aku belajar..bukan saja dalam pelajaran..tapi mengenai erti kehidupan.. suka dan duka jadi ingatan... peritnya memang tak terkata la... biasa la..sudah menjadi lumrah hidup kalau tersakit hati..terkasar bahasa.. terkutuk..ter..ter...n banyak lagi ter..tapi semua tu jadi pengajaran kepada setiap individu. Betul kata orang, zaman sekolah dah berbeza sangat dengan zaman IPT. Hidup berjauhan dengan keluarga.... huhu perit baq hang...aku ni boleh dikatakan tiap-tiap minggu balik penang..tak terfikir pulak 4-5 jam dari kelantan ke penang....disebabkan selalu sgt balik..rasa mcm dekat ja perjalanan tu..

Oke aku faham korang dah letih baca banyak-banyak kan? ok ok aku stop..tapi sebelum tu apa yang aku nak highlightkan kat sini, aku tak pernah berdendam dengan sesiapa.. andai aku ada buat salah..maafkan aku..andai aku terkasar bahasa..ampunkan aku...kawan-kawan tetap dihati aku...dan mereka....selalu ada disamping aku...terima kasih kawan-kawan.....yatt takkan lupa setiap kenangan kita... 3 tahun kita kenal..banyak kenangan manis dan pahit kita lalui..yang manis jadikan memori terindah..yang pahit,jadikan pengajaran buat kita bersama...dan bagi yang masih lagy menyimpan rasa hati terhadap diri yang serba kekurangan ini...mohon lupakanlah apa yang dah berlaku antara kita..kerana kita semua manusia biasa...yang tak pernah terlepas dari melakukan kesilapan....

SAYA.......NURHAYATI ABDUL TALIB, MEMINTA MAAF DAN MEMAAFKAN SEMUA....



Ema | Yatt | Ada | Nik | Linda
(sebahagian daripada classmate aku)

Ikhlas,
Yatt comey.haha!








No comments: