OrAnG SeDaNg SkOdEnG BloG YaTt!

Sparkle Of My Life
The Owner

Nurhayati Abdul Talib -Yatt-
Penang, Butterworth
D.O.B= 9 Ogos 1991
Family
Daisypath Anniversary tickers


Contact Me



Follow Instagram (sparklelifehijab)

My Heart

No one can give me truly love more than my parents. Love you mak. Love you abah :').
Daisypath Happy Birthday tickers


When we first talked to each other I knew we would always be friends. Our friendship has kept on growing And I'll be here for you to the end. You listen when I have a problem And help dry the tears from my face. You take away my sorrow And put happiness in its place. We can't forget the fun we've had Laughing 'til our faces turn blue. Talking of things only we find funny People think we're insane-If they only knew! I guess this is my way of saying thanks For catching me when I fall. Thanks once again for being such a good friend And being here with me through it all.


My Diaries

Sihat, Cantik dan Segak dengan Produk Garam Buluh.

Assalamualaikum

Sekarang ni macam-macam produk kesihatan dan kecantikkan ada jual di luar sana. Tapi berapa ramai orang yang berani cuba produk kecantikkan dan kesihatan ni? Sejujurnya, Yatt dari dulu sampai la sekarang, susah sangat nak mencuba segala produk kecantikkan dan kesihatan ni. takut la.. takut kesan pada kulit tak bagus. Orang ramai berlumba mencuba produk aura white la, qu puteh la, tabita la, tapi Yatt takut nak cuba semua produk tu. Memang nampak hasilnya sangat bagus.. tapi tak semua jenis kulit sesuai dengan produk yang sedia ada kan? 

Tapiiii..Tapiiiiii !! Bila Yatt dapat tahu tentang produk BAMBOO SALT, automatik Yatt minat nak tahu lebih lanjut tentang produk ni. Kebetulan kawan dan mak saudara Yatt ada jual produk ni, jadi Yatt banyak dapat info tentang faedah-faedah menggunakan produk BAMBOO SALT. ouh sebenarnya Yatt ketinggalan jauh sangat, sebab produk ni dah lama kot orang consume, tapi Yatt baru tahu.. sedih gilossss~ kalau ku tahu dari awal, mesti sekarang iols dah cantik dan sihat kan kan kan..hahah!

Yatt Baru je lagi nak berjinak-jinak guna produk ni, dalam masa yang sama Yatt nak tolong kawan-kawan Yatt semua..followers Yatt yang Yatt sayang ni untuk jaga kesihatan dan sentiasa nampak cantik dan handsome tertarik daboooom! jadi Yatt ambil sedikit peluang untuk menjual serba sedikit dari produk BAMBOO SALT ni. Jom lapangkan masa sekejap untuk tahu tentang faedah-faedah menggunakan produk ni.

Tengok gambar di atas ni, ni serba sedikit produk yang Yatt jual. 

1. MINERAL COFFEE
2. MARINE ESSENCE SHAMPOO
3. MARINE ESSENCE BODY WASH
4. MARINE ESSENCE SOAP
5. MARINE ESSENCE TOOTHPASTE


KEBAIKAN
MARINE ESSENCE TOOTHPASTE

RM19.00 SEKOTAK



Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.


Marine Essence Series memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.



Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari!


Sabun Marine Essence dapat membantu mencerahkan kawasan-kawasan tersembunyi di badan seperti leher hitam, celah-celah peha, celah-celah pelipat bukan tu je kulit sensitif, eczema, parut jerawat, badan gatal-gatal,badan  ruam-ram panas ,ruam bayi dan banyak lagi.


Ia membantu menghilangkan masalah



mencerahkan ketiak dan celah-celah badan yang gelap 
(siku,leher,lutut,buku lali)



masalah ecszema baby



menghilangkan daki di leher



 merawat masalah jerawat di badan



merawat masalah tumit merekah



membantu mengurangkan dan menghilangkan 
masalah gatal-gatal pada badan



 membantu menghilangkan masalah parut jerawat

MARINE ESSENCE BEAUTY BAR SOAP
BAMBOO SALT

starter kit : 1 bar RM35.00 
 3 BAR PER PACK : RM105.00




Aroma istimewa Hai-O Mineral Kopi berasal daripada bijian Kopi Robusta dan Garam Buluh Organik semulajadi dari Korea yang meningkatkan nilai nutrisi kopi ini. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti Magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan Kalsium.

Apa keistimewaan Mineral Kopi sehingga stok kopi selalu 'SOLD OUT' ???
  • ANTIPENUAAN - agen antioksida yang baik.
  • MENGAWAL PH BADAN, boleh menuetralkan toksin berasid dengan cepat seperti asid urik,gula dalam darah,kolestrol dan lain-lain.
  • MENCEGAH dan MERAWAT penyakit kronik seperti penyakit jantung, darah tinggi, buah pinggan, kencing manis, migraine, kanser dan lain-lain masalah kesihatan.
  • MEMBAIKI MASALAH SISTEM PENGHADAMAN seperti gastrik, ulser perut, masalah usus,buasir sembelit, juga sebagai diet yang ekonomi.
  • Mempunyai kesan DETOKSIFIKASI.
  • Melegakan masalah ALAHANpigmentasi dan lain-lain masalah kulit. 
  • Memberi TENAGA dan juga kualiti KESIHATAN YANG BAIK kepada badan.

                                                               MINERAL COFFEE

Harga sekotak 
RM 26.50 (Sem. M'sia)
RM 27.50 (Sabah/Sarawak)


 MARINE ESSENCE BEAUTY
BAMBOO SALT
NOURISHING SHAMPOO

1 BOTTLE : RM33.00



Untuk penggunaan Marine Essence Shampoo pulak sangat bagus untuk korang yang ada masalah-masalah mcm ni
  • Rambut Gugur
  • Rambut Gatal
  • Rambut Kering
  • Rambut Berminyak


 MARINE ESSENCE BEAUTY
BAMBOO SALT
NOURISHING BODY WASH

1 BOTTLE : RM33.00



UNTUK SEBARANG PERTANYAAN ATAU BELIAN, 


WHATSAPP (YATT) 01124334771.








Thank You For Reading ^_^