Monday, February 9, 2015

Part Paling Penting dalam hidup!

 Assalamualaikum



 Dalam kehidupan seharian kita, perkara paling utama yang kita wajib titik beratkan bagi kaum wanita ni adalah penjagaan V. Tempat dimana mudah untuk mendapat jangkitan kuman dan berbau kerana keputihan yang berlebihan. 










Sini meh Yatt nak cerita sikit tentang Produk Garam Buluh yang menyediakan FEMI 9 intimate wash. Produk ni  merupakan pembersih yang bersifat sederhana dan lembut. Ianya sesuai untuk kegunaan seharian wanita. FEMI 9 intimate wash berkesan untuk:

  • membersihkan V
  • menyegarkan V
  • menghilangkan bau pada bahagian V
  • mengekalkan keseimbangan pH semulajadi kulit
  • melindungi dan mengelak dari jangkitan kuman
  • melindungi dan mengelak dari keradangan di sekitar bahagian intim kaun wanita
FEMI 9 mengandungi 2 ramuan utama iaitu MANJAKANI & VITAMIN E. 

Manjakani berfungsi sebagai mengembalikan ketegangan dinding faraj yang hilang akibat peningkatan usia, perubahan hormon dan selepas bersalin. So, ternyata produk ini sesuai untuk semua peringkat umur. Dijamin berpuas hati dan bagi yang dah berkahwin..kompom2 suami semakin sayang...gittuww hiks!. 

Vitamin E pula merupakan agen anti-pengoksidaan. fungsinya adalah untuk memudahkan penghasilan sel-sel, memulihkan luka pada kulit dibahagian V, melambatkan proses penuaan. Kulit wanita dibahagian V mudah luka..jadi dengan menggunakan FEMI 9, insahAllah kulit anda terjaga...

Kecaantik luaran tak menjaminkan kecantikkan dalaman. Meh sesama kita kaum wanita menjaga kecantikkan dalaman dan juga luaran. Bukan untuk diri sekarang sahaja, bahkan untuk masa yang akan datang.. Ingat eeek, bahagian V tu penting... Alhamdulillah semakin meningkat umur, Yatt jadi semakin menitikberatkan tentang penjagaan luaran dan dalaman ni. Dengan produk garam buluh, Yatt dapat kenal erti kesihatan dalaman dan luaran. THANKS GARAM BULUH! korang bila lagi??
eh dan dan daaaaan jangan risau yeee produk ni HALAL... hehe


meh try FEMI 9 intimate wash. anythung whatsapp Yatt.. 01124334771. Harga kasih sayang Yatt bagi.. :) 

No comments: