Tuesday, January 6, 2015

GO DIE?

Assalamualaikum

Tak ku sangka tak ku duga kejamnya dia. Dia yang ku anggap sahabat, dan ternyata sahabat itulah yang menyatakan kebenciannya pada aku hanya kerana insan bernama lelaki. Apa yang kau tau tentang hati? apa yang kau tahu tentang cinta? jika hanya dengan satu hati kau tak dapat menghargai, inikan pulak 2, 3 hati yang telah kau nodai. Indah pada sudut luaran, tetapi dalaman ternyata busuk. Jika daripada 100% kau benci aku, maka 400% aku benci kau. Kau tak seperti yang disangka, tak seperti yang orang lain nampak. Aku tahu, maka dengan itu aku diam. Andai aku tahu, aku sebarkan.. kau rasa indah lagi tak nama kau di mulut orang lain? Allah tahu. What goes around comes around. Jika kita tutup aib orang, maka Allah akan jaga aib kita. dont worry my sweet n nice friend! i'll keep your secret. But dont you ever disturb my life and my everything. don't u ever!!! i can be nice for you, but for awhile. Persoalannya. APA SALAH AKU DEKAT KAU? thanks! 





#Manusia tak pernah rasa bersyukur dengan apa yang dia miliki sekarang. kasih sayang yang diberi, melebihi dari yang diperlukan, tetapi masih lagi mencari kasih yang lain untuk dijadikan bahan kepuasan. kau fikir hati manusia ni mainan??? kau nak hidup berapa lama lagi kat dunia ni dengan semua game kau? bangkit la sahabat. aku tak kisah kau benci aku, tapi aku nak tau apa sebabnya. kalau alasan kau tu  munasabah, aku minta maaf, tapi kalau alasan kau macam "****_***". you can go die. 





sincerely from, 
Yatt always in LWMBZ.



1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.