OrAnG SeDaNg SkOdEnG BloG YaTt!

Sparkle Of My Life
The Owner

Nurhayati Abdul Talib -Yatt-
Penang, Butterworth
D.O.B= 9 Ogos 1991
Family
Daisypath Anniversary tickers


Contact Me



Follow Instagram (sparklelifehijab)

My Heart

No one can give me truly love more than my parents. Love you mak. Love you abah :').
Daisypath Happy Birthday tickers


When we first talked to each other I knew we would always be friends. Our friendship has kept on growing And I'll be here for you to the end. You listen when I have a problem And help dry the tears from my face. You take away my sorrow And put happiness in its place. We can't forget the fun we've had Laughing 'til our faces turn blue. Talking of things only we find funny People think we're insane-If they only knew! I guess this is my way of saying thanks For catching me when I fall. Thanks once again for being such a good friend And being here with me through it all.


My Diaries

Hati

Assalamualaikum

Pukul 3.11 am aku masih lagi tak dapat lelapkan mata. Masalah demi masalah mendampingi aku hinggakan aku hilang arah tuju. Entah apa silapnya aku, hingga aku dihukum sebegini. Namun aku redha dengan ketentuan Illahi. Mungkin kerana dosa silam aku, Allah mengajar aku untuk menjadi seorang yang lebih berguna.. Allah turunkan ujian untuk aku ingat kepadaNYA. Masa silam tak mampu untuk aku hapuskan, namun aku hanya mampu untuk berdoa agar aku diberi ketenangan demi menuju ke jalan yang lebih diredhai. Aku hanya insan biasa yang tak pernah terlepas dari melakukan kesilapan. Harapan demi harapan ditaburkan, pengakhirannya hanya Allah yang Maha mengetahui. Jika diberi peluang untuk aku putarkan masa, akan aku jalani kehidupan ini sebaik-baiknya bersemaikan kebahagiaan dan kegembiraan, tanpa mengecewakan satu hati, tetapi aku hanya insan biasa, yang sering melakukan dosa tanpa ada titik noktahnya. Maafkan aku andai aku pendusta, maafkan aku andai aku punca, maafkan aku andai aku dalangnya. Satu permintaanku, kenanglah aku dalam doamu.. semoga aku lebih tenang hadapi semuanya.. 

Dua hati satu cinta. Sukar untuk aku baca hati dan perasaan manusia hinggakan aku tak terdaya untuk memenuhi segala keinginan setiap dari mereka. Ada yang memendam, melepaskan kemarahan dengan tindakan, ada yang mendiamkan diri tanpa menghiraukan orang lain, ada pula yang terus menyepi membiarkan satu hati menagih kasih. Semuanya adalah lumrah kehidupan cinta manusia. Di manakah terletaknya kedudukan aku? adakah aku ditempatkan di satu hati yang benar-benar menjanjikan cinta sehidup semati seperti sepasang suami isteri yang bahagia?. Aku sendiri tak pasti dengan lakonan dunia. Semoga Allah membuka pintu hati ini untuk mencari jalan yang benar demi masa depan yang terbaik untukku... amiiin amiin ya rabbal al aminn.... 











Thank You For Reading ^_^