Wednesday, February 19, 2014

New Me

Assalamualaikum

Hello sayangs! hey lamanya tak update blog ni..miss me? ouh thanks! i miss uols too. haha! woopss terover pulak, sorry. Sejak lama tak berblogging ni, macam macam yang berlaku, ada suka ada duka. Everything dah berubah, baik dari segi kehidupan, pelajaran, kekeluargaan dan cinta. No need to story all of them, yang penting hidup mesti diteruskan, pandang ke hadapan, sentiasa motivate diri supaya tak jadi seorang yang lemah dalam menghadapi setiap cabaran. InshaaAllah kebaikan dan kebahagiaan menunggu kita di sana. Well, semua orang berhak untuk bahagia. Allah menguji seseorang melalui pelbagai cara, seseorang yang bersabar insyaAllah berkat kesabaran itu akan dibalas olehNYA dengan kebaikan. Enough is enough! apa guna mengejar cinta insani andai cinta Allah tak kau perolehi. Walau diri  leka dengan duniawi, namun masih sedar dari sudut hati akan kelemahan diri. Alhamdulillah kita cuba perbaiki.  huh ni baru intro okayh. 

Matlamat dalam diri:

  • Sedaya upaya memberi kebahagiaan dan kepuasan hati kepada keluarga. Family comes first.
  • Belajar untuk dapat A bukan untuk lulus. ( nasihat seseorang kepada Yatt, thanks "M" ).
  • Capai cita-cita demi kebahagiaan bersama.
  • Berkawan biar jangan sampai orang pijak kepala kita. (tak boleh ikut sangat kata orang, kalau org suruh itu suruh ini semua buat. dalam erti kata lain "lurus bendul" maybe)
  • 2 tahun akan datang KAHWIN. hahaha! kalau dah jodoh tu sampai la. (kita hnya merancang)
Sudah la sikit-sikit..kalau nk list matlamat ni, banyak sgt..matlamat yang sebelum ni pon belum tercapai, tambah lagi dengan matlamat yang baru kan?? hihi . So, good luck to me and to uols!


**cuci mata sikit tengok gambar-gambar terbaru Yatt dan keluarga**

sebelum tu nak promote sikit, yatt ada buat bisnes sendiri..bisnes kecilan je..jual SATIN SHAWL.
So those yang rasa berminat boleh ke:

Instagram Yatt: nurhayati_0908 (<-- klik sini)



This is new me :)

Le'cousin

Le'big family 

Love you ABAH 

Walau hati sedih, namun masih mampu mengukir senyuman


Terima diri ini, jangan dihina, jangan di caci kerana aku lemah..lemah untuk menerima kesedihan, berikan aku kebahagiaan semoga aku dapat menapis sedikit demi sedikit kesedihan jauh dari sudut hati..


Lots of LOVE,
NurhayatiAbdulTalib








1 comment:

Nurhayati Abdul Talib (YATT) said...

thanks syira sudi singgah blog yatt... :)